2011-07-29
21:15:06

Frågestund del 1

Mooa <3:

Varför bloggar inte Allis här mer?
För att vi blev osams PGA att hon la sig i så mycket i Kwanza grejen när jag slutade rida henne och så även fast hon inte hade något att göra med henne över huvud taget, Jag blev då sur för att hon la sig i mitt och dom som har kwanza nu tjafset vi hade och så, Sedan dess har vi bråkat och hållt på LÄNGE. Men de va de som startade allt att hon la sig i och så.!
Så nu vet ni


Anonym :

är du oskuld?

Privat

 

Josefine Carlsson

1. Vad tycker du om OS ryttaren Josefine Carlsson?

Haha ILLA


2. Gillar du skåne?

Ärligt NEJ


3. Gillar du grönt eller blått mest?

Blått


4. Hur utalar man Jennifer?
Som de stavas fast med ett N :P

5. Varför heter du Jennifer?
För att mina föräldrar döpte mig till de? :P Haha

6. Vad hade du gjort om du vann 1 miljon?

MASSOR :D Men Hajen till utbilldning :D


7. Vad har du för mobil?

En Sony Erikson miljö mobil


8. Varför står det Trackback under "skicka kommentar" knappen?

Jag vet inte :P


9. Vad är dit mål med hästar?

Att komma långt!


10. Har du någon gång vellat ha en alldeldes egen kossa?
Hahah ja :P

11. Får VS getter?
Får

12. Vill du ha ett eget marsvin?


13. Har du några djur?
Ja, 2 kaniner

14. Vad hade du sakt om kungen knackde på ditt hus och sa hej? :(
Hej, Snälla gå!

15. Villken färg är din tandborste?
Blå och rosa

16. Gillar du laddare?
Vah? dom är väl bra om mobilen är död. xD

17. Vad tycker du om ordet attans?

De är grymt


18. Hade du ätit en kanellbulle eller en skorpinion?

Kanelbulle så klart


19. Villken bokstav kommer först g eller m?
G tror ja


20. Hur utarlar man TRACKBACK?
Som de låter men med lite engelsk dialekt! tyyp :P

21. Visste du att jag ska till gbg i helgen?
Neää

22. Varför har jag inte TRACKBACK på min blogg?
För att du inte har någon blogg :P

23. Varför slutade den andra att blogga?
För att vi blev osams, Se där uppe

24. Vad tycker du om nääääääääääs?
Inte så jätte bra, Men helt okey

25. Hade du hellst bott i skåne eller lappland?
Vart ligger lappland?

26. Ko VS giraff?
Giraff

27. favort film?
OJ, Men detta är ju en häst blogg, så jag säger väll Spirit! Den kan man verkligen inte tröttna på :P

28. Gillar du dokomänterer om svampar?
Absolut, favoriten!

29. har du ätit sniglar? 
NEÄÄ

30. sminkar du dej innan skolan? 
Ibland, När jag hinner :P

31. har du velat göra saker men vågar inte? 
Oh jaa

32. sover du med nått gosedjur? 
MÅNGA ;D haha

33. har du brännt dig? 
Hur menar du? I solen nej inte i år! På något annat? Så hälde jag kokhett vatten på min mage när jag var liten, och har fortfarande ett litet märke

34. har du lekt med levande ljus ? 
Ja

35. har du lekt anden i glaset? 
Nej men jag vill ;P


36. Gillar du mina frågor? :( 
Många och lite o hästiga, Men ja

37. Villken är din favorti fråga?

Vet inte


38. Visst ställer jag många frågor?
JAAA

39. Telenor eller Halebop?
Telenor, Gratis SMS ;D

40. Fanten VS nyan cat?

VA??


41. Villket gymansium ska du gå på?
Vill gå på kungsbacka, eller Lerum

42. Kommer du färga dit hår rosa någon gång?
Neä inte som de ser ut nu

43. Hur många bloggläsare har du? :(

Mellan 100 och 200 varierar Mycket ;)


44. Tycker du om dom gröna gubbarna på msn?
Vilka?

45. Villken är din favorit godis?
Jag har MÅNGA :D

46. Hur mycket är klockan nu?
21.02

47. Hur många frågestunder har du haft?

Vet inte


48. Bor du i orust?

Nej


49. Känner du någon som bor i orust?
Nej men Någon som har sommar ställe där!

50. Gillar du orust?
Aldrig varit där

51. När du hör orust, vad tänker du på då?
Min kompis sommar ställe, som hon åker till varje år?

52. Gillar du ost?
Beror på VAD för ost

53. Är du vegeterian?
Nej, men har varit

54. Hur snabbt kan du säga 3idsjskl?
ÖH?

55. Varför är jag så kunglig?
Vrf är du inte de josse?

56. Villken häst ras skulle du INTE kunna tänka dig?
Jag kan nog tänka mig alla, Utom islands häst, Men de dom är JÄTTE söta men jag rider ju inte så, jag vill ju träna och tävla dressyr och hoppning


Kommentar:
#1: Halebop

Hej!



Jag heter Madelene och jobbar på Halebop Support.



Visste du att i alla Halebops abonnemang ingår det 3000 fria sms/månad :)



Ha en trevlig dag.

2011-08-01 @ 14:45:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: