2011-07-27
00:23:08

ÄNMÄLD
Nu är jag ÄNTLIGEN anmäld till dom första riktiga tävlingarna i år! Blev helt överlycklig när jag anmälde och sedan stog: Du är anmäld till dessa tävlingar!
Herre gud vad jag har saknat att tävla. Gå upp tidigt, Ta på dig VITA ridbyxor och skjorta, packa bilen med ny putsade grejer, sätta sig i bilen och åka med RIX FM på och pirr i magen, Komma fram till tävlings platsen och gå banan! Och sedan allt chill med vissa av de andra ponny ryttarna <3! De är saknat!!!!!!
Jag har lixom inte tävlat sedan i början av november, och då vägrade jag ut mig! Så gud vad jag är sprallig och vill bara att de ska bli den 13 Augusti NU!

13 Augusti - Bollebygd LC-LB
20 Augusti - Herrjunga LC-LB


Pellimenärt: Nääs den 27 Augusti


Nu vill jag att detta 2 och ½ veckan ska så FORT som tusan!





wiiwiiewiiieeeiei Lääääääääängtar


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: