2011-01-12
17:47:14

svar på frågestund
Sofia Andreasson om frågestund:

Allis var bor du någon stans? Alingsås

Allis har du Clo portello på Nääs? :) Nej, i Norsesund

Hur länge har båda ridigt? 8 - 9 år

Har ni haft några medryttar hästar eller egna hästar innan Kwanza och tello? :) Jag tävlade och tränade en c-ponny innan Tello. Hon hette Catania, och står inte så långt ifrån Tello




Emmy om frågestund:

1. Hur högt är det högsta ni har hoppat? 140 cm, med Tello!

2. Vilka klasser är det högsta ni har hoppat? LA

3. Skulle ni kunna tänka er att sälja era ponnys när ni blir 18 för att köpa häst istället? A, när jag blir 18 så är Tello 14 och han kan fortfarande tävla mm.

4. Varför startade ni eran blogg Tyckte att det verkade roligt så jag frågade Jennifer

5. Hur många unika besökare har ni varje dag? 70 - 100

6. Skulle ni kunna tänka er med bildlänkar? kanske, men själv vet jag inte hur man gör, så får lära mig det först isf

7. Vad jobbar ni i för photoshop? IQ barn som man e så förstår jag mig inte på det, så använder mest paint

8. Gör ni alla era headers själv? Nej, vi får som Jennifer sa " Proffshjälp " haha

9. Vad har ni för mål med er ridning? Med Tello skulle jag vilja innan jag fyller arton hoppa SM

10. Vilket är erat favorit schabrak Mitt JW tror jag, älskar färgerna, och att det är i sammet

11. Har ni något favorit märke? KL & JW

12. Rider ni helst inne eller ute? Både och på vintern men bara ute på sommaren

13. Hur höga i mankhöjd är era ponnys? 147.0

14. Har ni några piercingar förutom öronen? Nej

15. Gör ni något utanför stallet? Nej, men ska förmodligen börja gymma lite smått

16. Läser ni småbloggar? Njaa, ibland

17. Har ni någon gång ridit på ridskola? a, ca 4-5 år

18. Hur gammla är ni? 14, fyller 15 snart

19. Har ni några andra djur? en katt

20. Hur länge har ni ridit? 8 - 9 år

21. Är du någonsin rädd när du rider? A, ibland, men inte ofta

22. Har du någonsin varit rädd du har ridit? yes



Caroline om frågestund:

För det första: eran blogg är grymt bra och ni rider superbra! :P Tack :)

1.Är tello c-ponny ? Nej, han är D-ponny

2.Hur gamla är ni? 14, snart 15

3.Högsta klasserna ni tävlat? LA

4.Mål med era ponnyer? SM

5.Vad vill ni jobba med när ni blir äldre? :) Vet inte riktigt faktisk, men kanske nåt med djur?!

6.Om ni går in på min blogg, tycker ni den VERKAR bra? (ganska svårt att säga på en gång xp) Svårt att säga, men den är säkert bra.

7.Skulle ni rekommendera tretorn advance? (dom kommer ju ut i bättre kvalité i februari) Både ja & nej ! Skulle nog inte rekommendera dom gamla, men dom nya som kommer i februari, a, visst! Sjukt sköna och snygga.

8.Tycker inte ni att CO/JW hjälmarna glider ner mycket i ögonen? haha, min är lite stor så den glider ibland ner lite över huvudet på mig, men om man har en som sitter som en smäck så tror jag inte att dom gör det

9. Hur länge har ni bloggat tillsammans? ca 8 - 9 månader skulle jag kunna tro

10. Vad ska en bra blogg innehålla? BRA update, mycket bilder mm.

11. Era drömhästar-förutom Tello & Kwanza? Vet inte riktigt menen riktigt fin det är ju Roffes Casall la silla

12.Hur många unika besökare har ni per dag? 70 -100

13.Vilka bloggar läser ni dagligen? ponnyochryttare, nellieberntsson, elviraochklara, kissies, amandaliljevall, och såklart min egen, för att se vad jennifer har skrivit, hiihi

14.Om ni fick drömma och verkligen ingen stoppar er, hur långt skulle ni vilja komma inom ridningen? OS, världscupen mm.

15. Vart bor ni?
Alingsås

16.Hur gick det till när ni köpte era ponnysar? Jag fick Tello i julklapp

Varför har ni slutat med veckans sötponny ? :) Har helt enkelt glömt av det, men ska nog ta och börja med det igen

Tror jag fick med allt jag ville veta nu
Eran blogg äger! Tack !




friida om frågestund:

Allis: Var du medryttare på Tello förut? ägaren stod för försäkringen! resten var han våran

Älskar eran blogg ;) aw ;)



Emelie om frågestund:

Båda: Vad har ni för mål under 2011 med era ponnysar ? få fina nollor i både LB & LA

Jennifer: Hur länge har du haft Kwanza? -

Hur högt har du tävlat med Kwanza? -

Allis: Hut långt vill du komma med Tello? SM ! ( finalen självklart )

Ha det så bra båda två :D hih, dsm :)



Tack för alla fina frågor, jätte roligt. Hoppas att ni fick bra svar på era frågor!? :)








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: