2011-01-18
17:03:08

:)
kom precis på att jag har det väldigt enkelt att ha häst!

*  Ingen stallhyra

*  Mormor mockar, fyller mat, släpper in/ut, byter täcke, osv

*  Behöver bara rida när jag kommer till stallet

*  Föräldrar som ställer upp till 100 %, får väldigt ofta skjuts till stallet! Alltid hem

*  Världens bäsa ponny, hihi

*   Om jag inte kan/hinner åka till stallet så fixa mormor allt, och ev. ibland rider min moster


Finns säkert massa mera saker! Men jag är sjukt glad över att jag är jag. Om ni fattar?! HAHA :))
Är inte många som har det så bra som jag med all hjälp och så..






Kommentarer:

Fan vilken lyx!!! buhuhu haha ;)

2011-01-18 @ 18:36:36
#2: TOPRIDERS

HEJ ALLIS & JENNIFER!



Nu finns det en NY, SNYGGARE OCH BÄTTRE skvallerblogg inom hästnischade bloggar. Målet med skvallerbloggen är att lyfta fram er duktiga hästtjejer och killar i rampljuset. Du får gärna tipsa om bloggen i ett inlägg!



MVH / TOPRIDERS

2011-01-18 @ 20:07:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: