2011-01-23
17:01:11

Detta gör en så jävla glad.


Klara ([email protected]) om Tjaaao.:
Antar att många redan sagt det, och att du såklart redan vet det själv, men du gör ett jättefint jobb med din ponny! Blev rent av förbannad när jag såg filmen på ponnysanning, och måste ifrågasätta vad som är djurplågeri i den?! Jag har också en häst som står emot hindren på tävling ibland, och löser det som du; rider på och berömmer när den hoppar, hellre än att stanna och straffa. När hästen står emot och sedan kommer fel är det ju inte konstigt att man hamnar lite efter i språnget för tusan!

Du ska ha cred för att du kämpar, din ponny är jättefin! :)

Tack så JÄTTE MYCKET <33
de värmer så sjukt mycket just nu!
!. Om en vecka ska ni få veta ensak som inte många vet...

Andledningen till att jag inte blogga. Så va de att de hände en sak. Förlåt.


Men nu ska jag Iväg och träna för sandra :DDDD <3
så blir nog ingen mer bloggning än detta...



Kommentar:
#1: Emma B

håller med helt, fattar inte hur dom kan se de som djurplågeri! <3

2011-01-23 @ 17:13:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: