2011-01-08
15:57:07

Dagen
Idag är jag hur trött som helst! Inte konstigt, jag stängde ner datorn runt 5 imorse..  Sen så väcker pappa mig klockan 10 och säger att han kan köra mig till stallet bara nu för att han ska träna sen:( haha, så jag e rätt mör idag!

Men ridningen gick bra, jag travade och galopperade i HÖG snö, det gick upp till knäna på honom. Sen så skrittade jag en del osv.. Ca 40 minuters ridning idag.

HAHAHA när jag skulle släppa ut honom i hagen så var det lunchdags och Tello är inte speciellt glad på dom andra små ponnisarna när det gäller mat kan jag lova! Lyckades fånga några bilder där han var riktigt sur, hihi ;)


Tog även lite andra finare bilder och här är dom:)









hihihih  söta ;)








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: