2011-01-04
13:54:15

annakurs
Imon börjar tvådagars hoppkursen för Anna Emanuelsson. Imorgon tränar jag på kvällen och på torsdag på förmiddagen. Ska bli riktigt kul att hoppträna nu! Har inte gjort det på hur länge som helst. Jag hoppas att Tello kommer vara lika fin som han var på "tävlingen" igår. Hade en riktig härlig känsla då ;)

Eftersom att väglaget inte är 100 så kommer Tello övernatta på Alingsåsridklubb. Där även träningarna hålls. HIhiih
Hoppas att han inte får hem längtan, haha (a)

Mamma kommer självklart filma en del och dom filmerna kommer jag lägga upp här, då jag tycker att det är kul om man lägger upp filmer lite då och då! :) hihii




Från i våras. DIV 1 omg. 2





Kommentarer:

åååh vad sööt blogg. Fina bilder också.

Älskar att träna för Anna. Hon e helt sjuukt bäst verkligen :D

Lycka till ;)

2011-01-04 @ 14:10:13

Anna e bäst!! :D

2011-01-04 @ 15:17:43

Anna är bra! Har själv ridigt för emma :D

2011-01-04 @ 21:20:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: