2011-01-06
19:53:11

Allis här!
HejHej :)  Nu är jag "tillbaka" igen. Jag kan bara säga att dom här två träningarna var dom två BÄSTA i hela mitt liv! Åh så grym Anna är och åh så grymfinbäst osv ponny jag har! Ni anar inte hur fin Tello har varit. hakjfbhkauhfhb Det går inte att beskriva!

På träningen idag så var det sjukt roliga övningar och Tello var heelt fantastisk. Har en del filmer som jag håller på att klippa ihop nu, som senare kommer upp här! Då får ni se hur världsbäst han var ;)
Fick bara en massa beröm idag! Hon tycker Tello är hur fin som helst och att vi passar så bra tsm. Nu kanske det blev lite skryt!? Men jag är bara så himla stolt över min GuldPonny!

Han var inte i ett enda hinder idag! Inte ens den sista oxern som låg på 120! Är så himla stolt över honom, eftersom att han inte är riktigt igång än och så:)

Men mer om det imon
, för nu kom Elin och vi ska gå och köpa pizza :
GULDPONNYN







Kommentarer:
#1: Caroline

Grymt fin design :)

2011-01-06 @ 20:58:55

ÅÅ så sjukt fiiin tello är !!!<333



GULD asså!!<3<3<3



pusspuss//Amanda<3

2011-01-06 @ 21:33:39
#3: Emelie

Vad roligt att höra :)

2011-01-06 @ 21:58:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: