2011-02-02
22:14:34

TIPS
Tänkte att jag skulle varje vecka försöka dela med mig av mina "smartiagste"(hehe) tips. Eftersom att Jennifer inte bloggar så mycket så måste jag komma på saker att fylla ut bloggen med!


Tips.1

Dom flesta av er antar jag rider efter skolan om ni har egen/hyr osv. ponny/häst. Då hinner det nu på vintern bli ganska mörkt innan man kommit ut. Självklart så ska man ta på både sig och hästen refelxer. Men en sak som jag HISSAR väldigt mycket det är pannlampa!  Underlättar sjukt mycket. Man ser framför sig, slipper se in rakt in i mörkret. Väldigt bra uppfinning enligt mig! Men också så kan bilarna se dig bra om du är ute på vägen och rider. Men som sagt, om du inte har använt pannlampa innan?! TESTA!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: