2011-02-18
17:45:53

old pitures
Här kommer lite bilder från när jag red mina galma ponny som jag lånade. Det var förra våren/sommaren. Dessa bilder är ifrån första gången jag red henne efter att ha slutat. Så dom betyder ganska mycket för mig ! :) Och det var en underbar känsla när hon gick riktigt fint denna gången som att hon kände igen mig typ (a) hihi



















Just nu så rids denna lille tjockisen av min kompis Amanda. Och Catania står bara 5 minuter skogsvväg från mitt stall så självklart så rider jag och amanda tillsammans! Och inte var det sista gången jag red denn ponny, haha :)

Ska rida med Amanda imon faktiskt och kommer säkert att få hoppa upp på Catania, då jag och Amanda nästan alltid byter ponny, hih :)





Kommentarer:
#1: amanda

hihihi, tjockis ponny xp <3

2011-02-18 @ 19:57:00
#2: emma

sååå fina :)

2011-02-19 @ 14:19:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: