2011-02-23
22:02:21

...
frida om Myckee:
vad hände med kwanza?


De här har jag igentligen inte velat ta upp då de hände en MASSA grejer och de gick väldigt fort!!
De va klart några månader innan ni fick reda på de att jag bara skulle rida henne lite. Då skulle jag ha ridit henne 2 dar i veckan och varannan helg för att få tävla och träna lite, Men då finns de ju folk som vill förstöra....
Så då sa jag att jag inte ville ha henne i februari heller,


Min Andledning till att jag INTE ville ha henne mer va att Hon är ju inte någon hopp-ponny Alls!, men hon kan om hon vill. Men jag känner att jag vill komma högre och de skulle jag aldig kunna göra på henne, Hon går LB men inte mer.. 
Dressyren va Hon EN GULD PONNY, om jag skulle haft kvar henne hade vi sattsat på Dressyen för den kunde hon! Och va riiktigt duktig i de!!
+ att jag Kännde mig lite förstor islutet, (Och de va inte så kula att få massa kommentarer om de just då...)

I ca 1 år och 7-8 månader hade jag henne och de året och dom månaderna lärde jag mig så jävla mycket så de är sjukt!
Men inte fan har jag bara skruttat runt, Jag har TRÄNAT OCH KÄMPAT för att de skulle bli bra!!
Tack för allt Kwanza <3 <3 <3 <3 du har gjort GRYMT mycket för mig :)
Snart en månad....
_____________________________________________________________________fick ni svaret ni ville ha?? :)

Men NU ska jag Rida savannah en dag i veckan och så ska jag rida Pållen några dagar oxå!
Så nu blir de lite stor häst medan jag letar ny ponny!, Och De är En D-ponny jag är ute efter, Fast om jag hittar en maxad c-ponny som är lite kraftig eller en liten storhäst så vet man ju aldrig men Vi får se :)





Kommentarer:
#1: frida

jag tycker inte alls du var för lång för kwanza, ni var super fina tillsammans. Så tråkigt när andra vill förstöra.

2011-02-24 @ 11:28:15
#2: Henrietta

super fina bilder! :)

2011-02-24 @ 20:37:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: