2011-02-16
12:37:56

degdag
Idag så är det en degdag! Ska inte göra något. Iallafall nte fram tills typ 3, hehe  då blir det att rida tello och sedan träna med mareen på kvällen!  Men iaf, har sovit hos farmor och farfar inatt. Just nu så bakar farmor och min kusin (johan 12 år) sockerkaka som jag hoppas på att jag får smaka på :) 


Ridningen igår gick rent ut sagt skit. Tello lyssnade inte alls, bara sprang så fort han fick chnasen, lyssnade inte på rösten nånting..  Efter att ha bråkat cikra e timma så gick jag ut på ängen och galopperade. Det tyckte ha va roligt:)  tänkte att jag skulle göra något som han ville istället, så slapp vi bråka!  Men idag så ska jag rida lite i paddocken lite igen och se hur han sköter sig?!  men men alla har väl sina dåliga dagar? inte sant?!


Men nu ska jag dra och göra något socialt :)









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: