2011-12-27
23:40:32

Uteritt :D
Idag så red jag ut med Petter, Och jesus va kul de var! Hästarna var super pigga och taggade till tusen! 
Vädret var på våran sida och Hajen tycke de var kul att vara med någon häst! (Jag brukar ju oftast rida själv!) Men Hajen var vilket fall SJUKT taggad, och så fort man höll i henne så gick hon sidleds, och man kände hur hon laddade in allt och sedan sprängdes kanonen och hon var iväg!! Haha. De var sjukt kul att hon var så pigg, Och jag tror att både hon och jag kände oss ganska levande!!

De var bra att hon fick springa av sig idag för imon är de träning för Sandra, fast först är de Teori hemma hos Petter och Johanna!
Så jag får cykla till stallet vid halv 3, Så fixar jag allt. borstar henne och så, ställer in henne i boxen med hö, Och cyklar till Johanna och Petter Så är jag där kanske halv 4, Så kommer Sandra dit halv 5. Sedan så kör hon mig ner till Hajen och jag sadlar och tränsar henne och sedan rider jag över till Simmenäs!!! Så är de träning!! Jag är taggad till 1000!! :D Har ju inte hoppat något sedan sist. och de var ju ett ganska bra tag sedan, Så Hajen lär nog oxa vara ganska taggad!!



//JeNnIfEr

Kommentar:
#1: madde

vem är petter?

2011-12-28 @ 10:53:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: