2011-12-11
22:32:01

Träning
Gick faktiskt riktigt bra!! De är ju mycket lydnad, styrka och teknik nu i vinter när vi tränar! och de är ju inte Hajens FAVORITER, så de är skit bra att vi kör de :D
Travarbetade först över bommar och de gick skit bra! Gjorde sedan galopp ombyten på ett hinder på diagonalen som en 8 över de, De var en bom och sedan ett hinder på ca 100-110, De gick helt galant, Hon stoppade 2 gånger för att avståndel blev hel knasigt, men de berodde ju på mig!! Så hon gjorde de perfa!

Sedan hoppade vi en en linje som man skulle göra en liten volt i mitten av, och de gick lite mindre bra. Hajen tyckte de var riktigt jobbit för hon ville ju dra iväg och hoppa nästa hinder!! Så fick trilskas lite med henne :P
Sedan gjorde vi en liten bana. Som gick helt okey, Linjen låg på 1m, Försa gången jag kom på den så blev hon sur för att jag la till skänkeln så hon gjorde ett mega lufftsprång så jag flög upp ur sadeln men landade tillbaks i den XD Och fick upp henne helt okej till hindret ändå. Men kom lite nära och rev, Men kom igen och då lyfte hon inte riktigt och rev igen, men 3 gången gick de JÄTTE bra :D


Och Sandra bah efter åt: Man ser hur ilskan och frustrationen bubblar i dig, men men ser även att du lugnar dig lika snabbt igen och bara kör på utan att bry dig! För du vet ju att de inte funkar att bli sur på henne för då blir de bara värre!

Och de är PRECIS så! Man blir förbannad när de inte går, Men Hajen är Hajen, och de vet jag mycket väl!! Haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: