2011-12-20
07:08:53

skola
Nu ska jag snart bege mig till bussen för att åka to dah skool! Idag ska vi ha Jul cupen.. WOHO
Först kan vi se på film.. Tråkigt tecknat som vanligt antar jag
Sedan ska vi spela fotboll och där ska jag vara med!
Sedan ska vi äta lunch och sedan dom son inte spelade fotboll ska köra volleyboll.... OCh jag hoppas vi får sluta för jag vill inte kolla på dom.. Hehe

Snabbt hem, och svira om och åka till hajen, Rider nog en sväng barbacka.. Skynnda mig lite i stallet, för att sedan vara uppe i hemsjö kyrka klockan 5 med Emmy och kolla på Petters Julspel!! :D 
Stressig dag, men men de får gå! Slutar jag tidigt är de ju inga problem med att hinna, men men vi får se ;)

Ha de gött :D
O BTW, Slutar ni skolan idag eller imon?

//Jennifer

Kommentarer:
#1: Carro

haha varken idag eller imorgon.. på torsdag :(

2011-12-20 @ 14:20:46
#2: Ebba

Onsdag :)

2011-12-20 @ 19:21:05
#3: Mia

Hej, googlade pa Kwanza och hittade din blogg. Vad fin hon ser ut. Jag red henne under 2005-2006 da jag hjalpte davarande agarna att rida till/in henne. Under det aret blev hon kanon fin och det ar kul att se att hon har fortsatt att utvecklas. Ledsen att hora att hon kranglat med hoppningen, dock tror jag nog att hon tyckte dressyren var roligare. Aldrig stott pa en ponny som alskat att lara sig som hon gjorde. Vet du vart hon ar nu? Lycka till med din ridning!



Mia

2011-12-22 @ 10:26:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: