2011-12-23
22:40:49

Resultat från Julklappshoppningen
Potter: OMG va stark han var i framhoppningen, bara drog iväg och vägrade att korta sig. Pulsade runt som en älg med giraff hals typ... -.-
Men fick några okey språng.
Väl inne på banan var han lite lugnare men blev lite hackigt då hindrerna kom VÄLDIGT fort och han var inte jätte lätt att korta. Rev hinder nummer 2, Men han hoppade faktist bra och jag är ganska nöjd!!



Melody: Var skit seg när jag började rida fram, Men fick igång henne bra och hon blev pigg som attan!! Vilket var väldigt bra!
Banan gick bra, pigg och glad, men till sista hindret så slappnade jag av och hon gick långsammare och långsammare. Och så var de några "läskiga" lämpor som blinkade på läktaren!!
Så hon stannade. Lite besviken på mig själv för jag vet att hon hade kunnat hoppa de om jag varit mer på henne! Men men nöjd med banan annars!



BILDER KOMMER!




Julklappsrejset var så kul!! Hahah de fanns ett stort paket, och de hade alla siktat in sig på! Men... AH inte för att skriyta.HAHAHHA.. Men jag var snabbast!!!
Så jag tog de och öppnar, så ligger de en ljusblå väska med typ 3 tästar på från pollux  XD Hahaha
Så står Torbjörn Öberg (vuxen) Så jag gav honom väskan och tog hans bok.. MOHAHA!!





//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: