2011-12-30
23:27:53

Mysigt
De var ganska halt när jag åkte upp till stallet idag, så jag bestämmde mig för att få ner henne för backen och  skritta ut barbacka en liten stund bara! 
De va jätte mysigt, för de var runt halv 4 så de var på väg att bli mörkt och de var de kallt! Och en Pigg Haj såklart, de får man inte glömma! Fast hon var lite jobbig på vägen hem, för då började hon studsa och bråka lite, så jag var lite rädd att hon skulle halka, men ah de gick bra efter en liten stund! ;)

Imon smäller de!!! Haha. Dom kommer att få gå in ganska tidigt och så sätter dom på radion o så, Men jag tror inte att Hajen kommer bry sig så mycket! De skulle inte förvåna mig om hon blev typ imponerad av de och står o glor mot himlen xD
Dom andra hästarna är inte alls rädda för raketer och sånt! Och jag tror inte hajen heller är de!!
Dom som bor där kommer inte smälla något, men de bor ju grannar runt om, och de hörs ju ändå! Men ah som sagt tror jag inte Hajen bryr sig så mycket ;)


GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!! <3
Önskar Hajen och Jennifer :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: