2011-12-10
14:01:35

Hajen får inte vara med....
.... på julklappshoppningen.

Ville haft med henne upp, men orkar inte krångla med transport och bil, och om de är halt och så.
Men hoppar ridskolehäst, För jag måste vara med på Julklappshoppningen för den har jag varit med på varje år sedan jag typ började rida XD

Men jag ska ha 2 olika hästar. 

Misty: Så fräck på något sätt, men han är så klumpig och gör EXAKT som han själv vill. Så man får vara bestämd!! Jag har ALDRIG ridit hnm, men han ser ganska klumpig ut att rida, men de ska bli kul att rida hnm! ;)
Ska hoppa 70 cm på hnm ;)
Misty




Melody: En riktigt SEG häst men om man får fart på henne så hoppar hon som en gud! DE var riktigt längesedan jag red henne, men Hon är skojig, dock ingen Jennifer häst! Haha seg och go Melody!
Ska hoppa 80 cm på henne ;)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: