2011-12-07
21:52:04

Asså nu är jag sur för att de är halt o snö.
De är ju svinhalt, Kommer inte ner med hästen från backen vid stallet :o Så jag kan ju inte rida heller.
Imon ska mamma köpa broddar  så jag förhoppningsvis kan rida något denna veckan!!! För jag ska träna på söndag igen, Inte kul att ha en ponny som är över mega jätte pigg, när man ska göra lydnad, styrka och såna grejer!
Men men för hoppningsvis kan jag rida imon. Och jag hoppas Isen försvinner och att de kommer 1 DM snö istället ;)


Hajen o jag lekte lite på lösdrifts plattan, hon gick efter mig, och stannade, tog ett steg med ett ben då gjorde hon de med, Ah lite sånna saker ;)
Ganska kuligt.


Hade lite tid över så jag lekte med BAM-BAM :D Den sötaste hunden i stallet!! Måste ta bild på HNM någn dag så ni får se Jordens sötase VOVVE!!!! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: