2011-08-05
00:54:10

Träningen.
JA vad ska man säga?
Hon var RIKTIGT fin men sjukt stark...
Hoppade först lite styrka,teknik som inte är Hajens favorit sak. De var ett lågt räcke 1 galopp språng, altså en serie med 4 hinder och ett språng imellan. Gjorde de faktiskt ganska bra, men var stark och drog så fick hålla henne hela tiden, de var ju inte så högt heller så man kunde hålla över hindrena oxå! Efter sa sandra att hon inte komit igeon något sånt innan och at hon bara studsat och stegrat innan hon äns börjat så de va ju aaas bra :)
Sedan tog sandra bort den 2 bommen så de blev litet hinder 3 galopp språng litet hinder och sedan ett stort som vi skulle hoppa upp dom på! gick jätte bra, och hindret blev ca 115-120 :D
Sedan skulle vi hoppa bana och sandra la upp den på 110 :oo Hon kom på räcket hoppade bra men rev med frambenen. Så på en oxer så hon hoppa galant!! Och sedan då de vi hoppade upp dom på. De ligger på samma höjd och allt. Men när jag kommer till sist hindret i seien tar de tvärstopp och jag gör en volt typ och landar på snett på huvet och axeln. Men ingenting händer, jag reser mig upp och hoppar upp! Travar lite och tar ALLT igen, men när jag kommer dit igen stannar hon ännu en gång. Och var nära på att åka av IGEN... Kommer på serien IGEN och hon stannar ÄNNU engång och då fick de räcka, 2 rapp i röven och sen fram. Jag var RIKTIGT förbannad på henne.... -.- Så kom igen och så röt jag till på henne innan hindret och hon hoppade, Så kom igen och bara flöt igenom och då hoppade hon JÄTTE bra, När jag hoppat klart känner jag att armen värker och de är blod på ridbyxorna. Hahah snyggt skrapsår på armen... Men de får man tåla, + att de kunde gått VÄLDIGT mycket värre efter som att jag landade på huvet!! ;P 
Hajen var duktig idag i alla fall :)<3



Hon river inte...

Grym ponny som PETAR hindret. ca 115-120 de oxå :))

110-115 :)



Och så bjuder jag ju såklart på avåknings bilden! <3

MUMS

Kommentarer:

jennifeeeer, det är meningen att du ska sitta på hästen ÖVER hindret, inte ligga på marken framför hela tiden :D

2011-08-05 @ 02:01:27

hej, Va det du som hade bilder ifrån Gotacupen? :) Skicka dem gärna på [email protected]! :D

2011-08-05 @ 17:16:32
#3: Michelle

Så fina ni är tsm:) härliga bilder också<3

2011-08-05 @ 17:54:50
#4: sara

sjukt fina bilder, ni är verkligen jättefina tillsammans :D

2011-08-06 @ 22:01:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: