2011-08-19
22:37:21

Tjurig ponny ALÀ Hajen -.-
När jag hoppar upp vid hagen och ska skritta iväg så tar hon föronen bakot och stannar för en mini stegring och då la jag spöt på rumpar en gång LÖST och då gick hon fram och sen var de inget mer.... För än jag kom till en smal väg så kom de en bil så då skulle jag bara trava till en liten sak som gick in så de skulla vara lättare för bilen att köpa för bi! Nej men då vägrar hon att trava... -.- Jag driver och driver men ingen rektion, så bilen får ju snällt vänta till superlångsama Hajen har skrittat tilll grus vägen.... ÅHH sen så fick jag driva igång henne och då så travade hon snällt! Resten av turen gick hon ganska bra jobbade på fint Och gjjorde lite skänkelvikningar sicksack (stav) På vägen och de tycket hon var lite jobbig så hon slängde med huvet men gjorde de ändå!! Så de var bra!
Hoppas hon är på lite bättre humör imon! ;)




Tagga Gärnet till imon (Säger som vanligt... Kommar la gå dåligt för att jag taggar och längtar så.. Neä men hoppas på de bästa :D ). Och hoppas att hon är som hon var i Bollebygd :D



ILOVEHIGHENEGRY!! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: