2011-08-06
22:36:47

Testa nya saker
Idag provade jag rakt gummibett och pullanos-grimma på hajen och de tror jag inte var hennes favvo. Hon blev super stark och de gick inte bromsa henne. (vi red ut) så när Trinne och julia var före mig drog hon bara. 
Tror inte hon tyckte om när de inte röde sig i munnen, så jag ska testa de 3-delade bettet jag har ridit på och så pullanos-grimma! Får testa lite nytt och se vad som passar henne, om de ena är bätte än de andra!!

På onsdag blir de nog troligt vis Utb.hopp på nääs! Men ska bara hoppa en 70 runda, då jag vill vara lite säker på henne till lördag eftersom att jag åkte av. (höjden är inga problem på lördag. Men tog lågt på nääs PGA att jag ska tävla på lördagen ;P)
hoppas de går bra så man får bra pepp till bollebygd!!!





Kommentar:
#1: Linnéa

Lycka till på tävlingen! och på utbildningshoppningen!:)

2011-08-06 @ 23:06:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: