2011-08-13
20:49:41

Överlycklig!!!
Hajen är Världens BÄSTA ponny!!

LC: var så sjukt nervös så de gjorde ont i magen :O Men banan Kännes så j*vla bra och allt stämmde, så jag bestämde mig för att köra på omhoppningen! Och de gjorde jag. Haha! Tar innanför på ett hinder där många gjort de, och fått stopp. Men jag kör där, Hajen stannar upp men hoppar snabbt upp och landra perfekt till nästa hindersom står i en tillbaka kurva, Och tar hindret grymt så jag bara gasar till sista och skiter i att ta förhållning. (HAHAHA) och klarar de och går upp i en solkar ledning med ca 7 sek.... haha Och ledningen höll sig! Vann med 3 nästan 4 sek!
Hajen var grym och hoppade som en gud :D

LB: På framhoppningen var hon som aldrig innan, hon studsade INGET innan hindena och gjorde de bara harmoniskt!
gick inn på banan och hoppade allt kanoners!! Så kommer jag till sista hindret så har jag en förhållning och hon river... Hade jag låtit henne hoppa av där hon ville hade de gått!! Blir så sur på mig själv i såna lägen!! Jaja inte mycket att göra åt! De var en jätte bra runda och hajen gjorde de jag bad henne om, så tar helt på mig nerslaget!!



High Energy du är så gyrm! Jag blev så förvånad när vi gick imål på LC att jag nästan var tvungen att kolla att de var hon. Detta trodde jag inte!! Mitt mål var att inte åka av... Haha Och de gick ju VÄLDANS mycket bättre :D
Bästa ponnyn asså :D Nu taggar jag Gråbo nästa helg :))









<3 <3


suddig! ;P

Kommentarer:
#1: allis

grattis, va kul !

2011-08-13 @ 21:22:56
#2: Emms :)

grattis:)

2011-08-14 @ 00:09:27

Grattis!

Btw, såg att du hade kommenterat på min blogg om jag hade bilder, ja det har jag! inte så många, men några iaf! om du bara skriver din mejl i en kommentar så addar jag dig & skickar bilderna :)!

2011-08-14 @ 21:31:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: