2011-08-08
23:30:51

Bloggen ville inte riktigt samma som mig???
Drf har ja inte bloggat tidigare!!!!!!!!


Red i Paddocken idag, men tränade lite galoppombyten men sedan hade jag och julia bara kul i den VATTEN fyllda PD'n OCh galopperade genom vatten pölarna :D Super kul var de! Jag och julia bytte även hästar jag så fick rida hennes Sir Trinity

Han är 3 år och jätte fin!
Han var dock inte en Jennifer ponny, Lite seg och så! Jag gillar ju hästar som är på tåna!



Imon är de fullt upp. 
Först rida upp hästarna hem till Julia, (Dom ska skos på onsdag) (blir inte heller någon UTB hoppning Menmen)
Sedan hem fixa mitt rum lite till :D
Och sedan ska jag till Nääs på Hopp-Kvälls kurs typ, Anmälde mig på någon häst men kommer inte ihåg villken... Hahahah Bra va? MEn tror de va Jazz eller Dunja. Hoppas På Jazz i alla fall :)


XOXO

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: