2011-08-26
22:31:07

A och O När man ska tävla
Är  Renheten!

Jag blir typ galen om någon kommer på en tävling med en JÄTTE dammig ponny eller att den är lerig någonstans. Alltså att man inte borstat! Om man inte har dusch med varmvatten så kan man bortsa hästen. De går lag lovar de går att borsta bort dam men man får borsta läääänge,, ryckta, ryckta!!
Även om man kommer med en häst som inte har borstad man och svans, de ser lite slarvit ut.
Och sedan de som MÅNGA inte gör för att de är tråkigt! PUTSA. Jag hatar att putsa men jag älskar när de är klart när man får de fina resultatet. Rent fint och glänser!
De är så tråkigt att se en jätte söt ponny med ett mega smutsigt träns som inte "glänser"

(Visst man ska inte lägga märke till andra och kommentera vad som har och inte har. Men man lägger märke till om de är smutsigt, De gör vi ALLA!! Vi tänker innom oss. OJ vad smutsigt träns, eller något liknande! De är så! )


SÅ HÄR TYCKER JAG.. Ska man tävla ska de vara Rent och snyggt!

Nu är frågan 
Vad tycker ni?? :))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: