2011-04-01
16:34:35

Tack och hej Hästlivet
Nu har jag Faktiskt bestämt mig efter MYCKET funderande.
Jag ska sluta med hästar då jag tappa intresset helt.. Det är inte roligt längre och jag tycker bara det är jobbigt..
Jag gillar hästar men inte sååå mycket. Känns inte som att jag kommer någon vart och att jag vill sattsa på något annat !!

så, så är de Inga mer hästar för min del. (Kommer säkert rida någon gång ibland men inte ofta, Då jag ska börja med att spela fotboll 4 dagar i veckan och resten av dagarna ska jag plugga och bli MVG barn i skolan då jag inte har speciellt bra betyg nu...

och efter som jag och savannah inte passar så bra ihop blir de så att jag slutar med henne och drf ingen ridning så heller.... :((

Tack för allt alla hästar :'''''''(



Och Tack och Hej bloggen, Efter som att jag inte Ska rida mer blir de ju heller ingen Häst bloggning.
:'( Tråkigt men så är de..


XOXO Jenniifer

Kommentarer:
#1: caroline

april april

2011-04-01 @ 17:10:56
#2: Joanna

haha, april april? ^^

2011-04-01 @ 18:30:27
#3: Hello

April, april på dig själv!

2011-04-01 @ 21:53:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: