2011-04-17
22:19:37

Savannah 17/4-11
Först skritta Jag en tur runt stallet men frida, och sedan gick vi upp i paddocken men jag kunde inte koncentrera mig riktigt och samtidigt kommer Lisa (http://ponnyochryttare.blogg.se/) och då tänker jag att jag rider ut en sväng med henne istället så behöver de inte va så snyggt och fint. Så jag Lisa och Frida tar oss ner till sjörundanOch allt går lungt och fint tills något hände, dock vet jag inte vad, men Savannah bara drar iväg i full fart och jag får inte stopp, då Tiina och Sanna har sagt att desto mer man tar i henne desto fortare går de och de gjorde de så jag försökte Patrooa och Hooa, och så fick jag stopp på henne och dom andra kommer ikapp och då drar hon iväg igen.. Och så får jag stopp, och ber att någon annan ska gå först så Lisa Tar Täten men då tar Savannah ett Mega språng och tar några galoppsprång och då blir Ragge också lite togig som han oxå va på sjörundan när savannah drog iväg den första gången.. Men villket fall, så börjar hon snurra och studsa på stället och då bestämmer jag och lisa oss för att hoppa av, för om en häst drar iväg så gör den andra de oxå. Så jag hoppar av och ska börja gå med henne och då trampar hon på mig så jag nästa ramlar... Och sen bara snurrar och snurrar. men efter ett tag när jag röt till lite på henne så gick hon bra brevid mig, och så gick jag upp och ställde inn henne!
Antingen blev hon rädd för något eller så fick hon bara lust att springa.. Bushäst är vad hon är-.- Haha
När jag kom upp till stallet va jag lite sur och hade lite ont på ena benet men de gick över fort, men sen börja jag typ skratta åt henne!! :P
Aja då har jag varit med om ett sånt här dampryck oxå på den söötaste hästen som såg så himla oskylldig ut när vi kom upp till stallet, Så kolla hon på mig och typ bah, "kan man få en godis eller ^^" Jag Bah HAHAH baaaara för att du är så sööt :))


(gammal bild)
Glömde ju kameran-.-

XOXO Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: