2011-04-17
18:58:00

Resultat Ö-kulle

LB(förklass) - Han var jätte duktig, fick ett pet i grunden, men det var mitt fel. Jag var inte riktigt tydlig med vilket hinder han skulle hoppa och då så bjöd han på fel och vi kom lite snett på det vi skulle hoppa.
Vi kom lite nära på vissa hinder då han tittade till lite, men hoppade ändå! 4 fel

LB(lagklass) - Kom inte med i nåt av lagen imed att jag fick ett pet i grunden, och det är dom det går bäst för i förklassen som framförallt får hoppa i laget. Men men. Jag hoppade individuellt iallafall och nollade i grunden. Sen i med att lagklassen är en A:1a så är inte omhoppningen förren efteråt alla kategorier har hoppat grunden..
Vissa hästar kan inte ladda om imed att det är en lång väntan, men det kunde Tello!
Han va så taggad i omhoppningen så vi rev första och nästsista hindret.. surt:/   Men gör inget, är riktigt glad att han bjöd på hindrena och inte hade en tanke på att stanna ! :D

Eftersom ni var så flitiga på att kommentera inlägget jag gjorde förut så kommer självklart bilder och filmer upp sedan:)




my own star




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: