2011-04-13
17:57:14

igår
ogår var det träning med DIV 1 laget för Anna :) riktigt kul och Tello var duktig! Jag berättade även för anna att han hade stoppat på vita plank och grindar på tävlingen och att jag ville hoppa vitt på träningen. Så hoon satte en massa "sockerbitar" under ett vitt hinder. När jag sen skulle hoppa det så tog det tvärstopp! det gjorde det två ggr tills jag fick över honom och sen var det inga mer problem med det :D

Känns jätte bra att det hände på träningen det med stoppet då man kunde reglera det då! Han ska lixom känna så här på tävling--> " bäst jag hoppar detta läskiga hinder, hon kanske blir arg annars" HAHAH  det var så anna sa ;)



Kommentar:

De gick ju jätte bara du rider fint!



Kram <3:)

2011-04-15 @ 20:17:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: