2011-04-29
14:58:54

Hahah vah?
Anonym om Dagens Köp på Sussies ;):
Är jennifer bortskämd ? du fick ju nästan alldrig grejer förut Xddd

Jag får ganska ofta grejer av min Mamma även förut men inte lika mycket., men 1. jag kan erkänna jag är kankse lite bortskämd med att få grejer, Och för de Andra har jag ingen häst som vi måste betala massa pengar för, vi betalar lite för savannah och de är inte så mycket, Så då får jag lite grejer istället, Jag är inte heller något Freak till att köpa nya vardags kläder 24/7 heller, + att jag får ingen månadspeng eller barnbidrag, veckopeng eller något liknande, Jag kan få 20kr hit eller dit ibland. så därför  får jag grejer, men sedan när jag HAR penger då Betalar jag mina grejer själv, jag har lixom betalat de dyra som Hjälm och 3000 på stövlarna (hade rabat, så mamma betala inte jätte mycket av de :P)
Och nu ska jag köpa en väst till mig själv!! :)

Så så är de!! :))



Nu drar jag till Pållen och duchar hmn :)

XOXO Jenniifer


BTW kul att ni uppskattar att vi uppdaterar mycket! De gör så att vi vill blogga mera :)

Kommentar:
#1: emma

sv. jaa jättegärna :D

2011-04-29 @ 18:02:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: