2011-04-20
22:48:55

Förlååt!
Har varit i stallet sedan igår kl kvart i 1 tills halv 10 på kvällen idag. så har heltenkelt inte hunnit då vi sov där som ni kanske fatta?

först va de hoppträning på Pållen och de gick JÄTTE bra :)

Sedan sov vi i cafeterian, dock hände de inget kul denna gången XD

SEDAN ÄR VI VAKNA FRÅGA YLVA OM JAG VILLE RIDA UT KWANZA MED HENNE  och de tacka jag INTE nej till!!!
De va kul kul, Och jag och ylva har alltid lika kul när vi sjunger och har oss :D



Sedan va de dressyr träning, och de gick väll bra i galoppen men i traven kan jag ine sitta ner...

Sen Kvälls fodring -.- Haha


Trött som F*N nu så ska sova så bloggar jag mera imon :)) Ha de GÖTT



//Jenniifer

Kommentar:
#1: NellieB

Vill önska ER en Glad Påsk, söta Jennifer å Allis!!

2011-04-22 @ 09:56:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: