2011-04-08
23:08:50

Bilder På Pållen när jag hoppa :)
Bilder från när jag hoppade pållen blev inte så många men här är några som bleb hyffsade ;)
Så kan ni få fail bilder någon annan dag när man inte har så mycket att blogga om!
MOBBA INTE MIN SUUPER SNYGGA OUTFIT!!

Haha

<3
Kolla inte mina skänklar jag vet att dom står rakt ut men JAG MÅSTE ändra på de snarast!!

De får bli dom Bilderna ;P


Det blir nog mera imon då jag först rider Pållen och sedan Hoppträna savannah ute!! Roligt! Så då lär de komma endel!!



Idag Red jag Pållen och jag red ut med MAIA, Och vi hade as kul :)
Jätte fint väder men de blåste dock lite mycket! Men de va ganske härligt!^^ Pållen va as pigg och ville inte stå skilla och så gjorde han små hopp stegringar typ XD Haha Gullig är han :)



xOxO Jenniifer

Kommentarer:

varför har du en strumpa som går typ över knäet? ;) såg att du hade det på cr:en också, är det för någon skada typ eller för att det är snyggt? ^^

2011-04-09 @ 03:09:20

Stövlarna= <3

2011-04-09 @ 16:44:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: