2010-09-18
21:05:32

SVAR PÅ TAL !
Asså detta inlägg som vi la upp om Lisa.! Det har inte vi skrivit, utan en annan tjej skrev det till oss, som en kommenter. Så la vi upp det för att visa vilket jävla pundhuvud denna människa var/är!?

Vi skulle aldrig skriva så om henne elr nån annan! <3

Du skriver som ett jävla retard, och antingen så förstår du inte min korrekta svenska eller så är du bara allmänt puckad. Jag gissar på lit e av båda.
Du skriver bara samma skit hela tiden.
Så nu säger jag det en gång till, så simpelt och lättförståeligt jag kan, så att du kanske förstår. Förstår du inte nu så lägger jag ner det här, man kan inte ta sådana här saker med någon som inte ens är kapabel till att förstå vad man skriver.

- Rainmans skada är Lisas eget fel, hon skrev själv att hon inte kunde rida honom i korrekt form. Och om hästen går sönder pga. att man rider den fel så är det inte bra träning någonstans. Det är inte heller första gången han varit skadad av samma anledning.
- Att klaga är en definitions fråga. Ni tolvåringar vet inte skillnaden mellan kritik & klaga, så kom tillbaka när ni är äldre.
- Åh, avundsjuke argumentet. Jag har hört hur många tolvåringar som helst dra detta under min livstid. Nej, jag är inte avundsjuk. Lisa är; 1. Ful. 2. Dålig på svenska. 3. Rider så dåligt att hennes ponny fått en skada. 4. Jag har en egen häst, och jag skulle inte byta bort henne för alla pengar i världen. 5. Lisa är dessutom inte den smartaste människa jag stött på. Hon har ingenting jag skulle vilja ha.
- Varför jag bryr mig har jag redan svarat på 100 gånger. Och jag tänker faktiskt inte ta detta igen. Läs kommentaren jag skrev tidigare tills du förstår istället.
- Det finns inget jag vill ha ut av detta. Mer än drama och att lisa ska skämmas lite. Både du och lisa ger mig drama. Och skäms, ja, det gör hon nog minsann, även om hon inte erkänner.
- Nej, tänker inte sköta mig själv. Samhället skulle inte fungera om alla bara tänkte och brydde sig om sig själva.

Nu kan det inte bli klarare, förstår du fortfarande inte så har du antagligen en extra kromosom.



Detta inlägg !
Så nu alla som missförstod. Hopppas ni läser detta och förstår att vi aldrig skulle göra nåt sånt !




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: