2010-09-05
17:06:42

Resultat :)
Tävling igår. Orkade inte skriva när jag kom hem..
Åkte 08.00 hemifrån och kom hem 21.30 -.-
LC:n, Lag klass, ja klara grunden, men på sista hindret hoppa vi i skritt :'') så snäll är hon
Så kom vi till om hopp, hon va pigg som en Raket, Så jag red fort, och ganska snävt, men så snuddade hon en bom som låg och rulla, men den bestämde sig för att INTE ligga kvar -.- Åhhh annars hade jag kommit 2,3 eller 4 såå störande..... 
LB debut:n, någon annan stans än på nääs, Den startade jag KL 8 så hon va trött, fick 2 stopp på en fet oxer, och ett på en annan fet oxer, och ett pet. men så himla nöjd

Vill Ni veta en skojsig sak oxå??
Även om ni inte vill får ni höra endååå xP

När vi skulle hem från tävlingen igår, och vi skulle lasta, så skulle mamma in och fixa långlinan och jag stod och klappa henne, så började hon gå mot luckan, så gick hon efter mamma bara rakt på. XD Hahaha
Så knepig är hon bara gå på. vi som fick stå och lasta i ca 2 ½ timmar en gång XD
Så knäpp XD men såå BÄST ♥

Mörkbaks Kwanza = de stavas - B.Ä.S.T <33




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: