2010-09-20
21:55:17

Resultat Götene !
LC: Lyssnar inte alls på varken framridning, framhoppning ellr inne på banan ! Men en dubbelnolla gör vi iaf(Y)
Så kom 4:D  Men det kändes inte speciellt bra :/  men skitsamma! nollade ju ;))

LB: var en A1:A. Han lyssnar jätte bra på både framrid.., framhoppn.., och banan :D Så nollar grunden. Sen när alla hade hoppat klart så var det bara 5 st som nollat grunden. Och det var 3 placerade.. Så det var bara att chansa i omhoppn lixom. Om man ville placera sig :D Det gick i fullfart !! felfritt ända fram till sista hindret.( en oxer ) Då han blev lite flack, och river.. Men det gjorde inget för vi kom trea ändå (Y) hahaha Bäst !

Men det retligaste var att jag hade deen snabbaste tiden i omhoppn.. så hade han inte rivit så hade vi vunnit -.-
men å andra sidan så, hade jag inte gasat till sista och han klarat det så hade tiden ändå inte räckt till vinst.

Är ändå sjukt glad ! Första gången jag placerar mig i båda klasserna ;))  Har den bästa ponnyn nånsin !:)
Självklart så glömmer vi kameran..-.- Men mamma tog kort med mobilen, så dom kommer upp här så fort jag lagt in dom :) dock inte så bra kvalite på bilderna då, men det får duga.. bättre nåt än inget ! :D



Kommentarer:
#1: Emelie

Vad bra du och Telo är tillsammans! :)

2010-09-21 @ 11:25:23
#2: Emelie

Ni har fått en länkning av mig :) <3

2010-09-21 @ 11:59:00
#3: Sofia

Svar till Jennifer:



Jaha, haha! Vad kul. När spelade du där? <3

2010-09-21 @ 14:57:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: