2010-09-13
22:02:10

Heeeeeeeeeej
Jag har haft data förbud tills Nu... typ 2 dar assåå :OO

aja 
så jag ägnat mitt liv åt att städa-rensa- städa lite mer..
Jag är fortfarande inte klaar och jag har rensat och städat i 2 hela dagar :O
Och jag rensar inte för rensandes skull,
mamma sa att om jag rensar kan vi måla om i mitt rum. för de är ju LILA nu :O uscchh
Så jag får rensa mer imon..... *suuuck*

Såååå JÄTTE MYCKET FÖRLÅT ATT JAG INTE uppdaterat NÅGOT.. Sorry

Igår va de någon Loppis på nääs jag köpte ett As nhis täcke och snygga lindor, allt för 30 kr XD
Hahaha as Nhiis 

Idag vart jag inte i stallet,

Imon: ska jag börja rida :D så då rider jag ut en sväng, Skritt och trav
ons: rida ut ordentligt med någon typ Disa eller ylva om någon av dom vill/kan :D
Tors: rider medryttare ut.
Fre: rider LC:2,an 2 gånger
Lör: dressyr Tävling (LM)
Sön: hopptävling (LM)

från träningen i ons,
BÄSTA YLVA SOM SKICKADE BILDER, men dom segaa bilderna gjorde så jag fick data förbuud
Men mer bilder kommer
Detta är 105
Så hon kan hoppa högre, jag ska bara våga...
Puss heeej

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: