2010-09-28
20:11:53

Dåålig update...
... jag vet ! Men hinner inte så mkt nu:/ Det är Vakna, skola, stallet, läxor, typ tv-data.. elr nåt annat.
Så finns inte så mkt tid över,  men ska försöka uppdatera mer! Men då vill jag ha respons i att ni kommenterar?;)


Dressyrträningen i måndags gick sjukt bra :D Han var jätte fin i både traven och galoppen ! STOOR HISS (Y)
Bilderna skulle kommit upp igår, men efter att jag sparat dom så hittade jag dom inte ;/ Får jog lägga in dom igen. Så dom kommer antingen idag lite senare. Elr imon kväll?! :))

Imon så blire träning klockan 6 med Mareen på simmenäs. Sen 7/halv 8 blir det träning med Tello :D
Innan så kanske jag och pappa åker upp till Sussise och kollar på whitakerbyxor :D



Kommentarer:
#1: Emelie

Härligt Allis. Jag saknar dig jättemycket!!! :)

2010-09-28 @ 21:44:55
#2: Lena Nilsen

HUR många ridbyxor kan en fjortonåring ha? ;)

2010-09-29 @ 08:09:23
#3: jessica

Frågestund i bloggen :)

http://jessicaedsand.blogg.se

2010-09-29 @ 21:03:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: