2010-10-16
21:09:36

Tävling
Tävling på Östakulle!
Förklass(LC+5): Gick åt helvete, Inte framme alls!! Vägra ut mig på 3:dje hindret :''O, men nu ska jag skylla på lite saker: jag red inte fram jätte mycket då marken va stenhård(frusen) De man konstigt Ljus i manegen, och så Sken solen på de och de va många hästar som stannat ut sig på de hinnder för att solen låg på så knepigt :P-.- :O =UTE

Var nära på att åka hem, kändes som de va en dålig dag för kwanza, men BÄSTA Sandra övertalade mig.

Lagklass(LC+5): Satsade BARA på att komma runt, hon va Mycket mer framme och va pigg och glad, (Mutat med mycket Betfor) Fick ett stopp på ett hinder med konstiga stjärnor under.. hindret vi stanna ut oss på i förklassen hoppa hon utan problem nu (ingen sol på de i lagklassen :P)  = 4 fel

Inte så nöjd men men de kan inte alltid gå bra, motgångar ger framgångar :P hahaha
Aldrig något jag skulle säga XD Haoahaohehhe-.-

Hahah Ökning XD

Haha kolla bakbenen dm är inte i marken, ser helt CPe ut XD

Asså om jag får tycka till, så har min sitts blivit MYCKET bättre? eller? :))
♥♥

Lite nära, (några suddiga bilder från banan kommer nu :P)
de hon stanna på en gång i Lagklassen
Hoppa kan hon

Hahah cp bild? XD

<333333

♥du är de BÄSTA som finns ♥ (ibland XDXD)

Kommentarer:
#1: Emelie

Vad fina ni är Jennifer! Jättesöta verkligen :)

2010-10-16 @ 22:26:37
#2: Michelle

Jätte fina bilder :D Ni passar så bra tillsammans :)

2010-10-17 @ 09:43:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: