2010-10-03
10:52:33

Resultat Grevagården
LB - lyssnar hur bra som helst, hoppar jätte bra, kommer perfekt på varje hinder. Men så släpper han ner ett ben på
4:an :( såå typiskt. Men vi hade den snabbaste tiden  grunden av alla i klassen :D

LA - Kommer in på banan och ser att hinderna är maxade på både höjden och bredden:O( 110 höga & oxrarna 100-110 cm breda )  Gick ganska bra fast än att han rev tre hinder. Men han rev inte oxrarna, utan räcken. Men när sprången blir såpass stora så blir det stötigt i landningen, så jag har lite ont i ryggen, hahaha (Y) 

Skarahästsport var där oxå! Jag provade Whitaker byxorna. Både dom röda och blåa, men ville inte ha dom för att dom inte var helskodda. Och jag gillar bäst byxor som är det. SÅ vi ska kolla på helskodda ist. Men mamma köpte guldiga boots. HAHAH ;D


Film och bilder kommer när jag lagt in allt på datorn. Hade bara med digital kamera och inte system. Så bilderna är inte av dom bästa. Men film kommer :))



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: