2010-10-24
18:05:27

Resultat Billdal
LB - Allt blev skit stressat från hela början :S  iaf, innan jag går in på banan så blev han jätte stressad och stregrar in i väggen och håller på. Sen inne på banan så bara han drar, så efter tvåan så gör jag halt. Ville inte rusa igenom hela banan utan kände att det var bäst så, sen fortsätter jag på hinder nummer 3 och där tar det stopp! :O gör en volt och försöker igen, men det gick inte :(   så, UTE i den klassen !

LB - Den här gången kändes han jätte fin! Var inte i en enda bom på framhoppningen :)  Kommer in på banan, tar det lugnt och rider mot första hindret. Hoppar 1, 2, 3, 4ab, men sen så kom femman och jävlar va stopp det tog, HAHAHA  hänger på sidan, men kommer upp igen och får massa applåder, sen när jag styr på det igen så gör han samma sak och vänder och travar åt andra hållet, och jag hänger på sidan igen, och drar i en tygel för att han ska stanna, vilket han gör och jag kommer upp(Y) HAHAHA  fickmassor med applåder då med :)  Fast blev enda utesluten eftersom det var två stopp :/ men denna klassen så gjorde det inte så mkt, för det var rätt kul, hahah
så, UTE i denna klassen med !

Sen Julia, min kompis som oxå var med och tävla. Hennes mamma sa att det var en man jämte henne som var typ helt överlycklig över att jag satt kvar, haahah  hon sa att han sa såhär   " Vilka benmuskler den tjejen har "
Men blev rätt förvånad för han har aldrig stannat förut. Men, men vi tar nya tag och kör nästa helg igen :)




Kommentar:
#1: Sanna

jag såg dig, tog lite bilder men jag vet inte om de blev nån bra:) kan ju kolla :P

2010-10-24 @ 20:17:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: