2010-10-28
19:59:45

Hur jag och allis Började blogga.
De vad så att jag var ute, och så fick jag helt plötsligt ett sms, och då va de Allis som fråga om jag ville börja blogga med henne, och självklart svara jag ja. Jag och allis Kännde varran innan då vi båda har ridit lektion på nääs och sedan började vi i samma skola Allis som va så duktig fixade alltihopa! och efter ett tag så fixade Lisa en header  :D
Vi började att blogga på bloggsport, men vi tyckte inte de var så värst bra där, så vi bytte till blogg.se i stället och de visade faktiskt resultat, vi fick flera unika besökare, och flera sidvisningar :D
Trodde de skulle bli meer att skriva men men XD


Vi vill oxå tacka alla jätte mycket för alla länkningar vi fått på era bloggar, alla snälla kommentarer,
Och nu förtiden är de mycket bra med kommentarer :D jätte bra, men de går med ännu lite till :P:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: