2010-10-15
17:40:21

Filmer och resultat från CR :))
100 - Han drar en del, men vilket var lite kul eftersom det tyder på att han tycket att det är kul :) Han kom nära på 4:an så den fick vi med oss. Men är jätte nöjd iaf. Han lyssnade så bra (Y)
110 - Han drar lite här med. Men inte alls lika mycket. Han hoppar hur fint som helst. lyssnar, lyhörd mm..  men iaf, vi hoppar felfritt fram till sista hindret som var frivilligt. Jag sa till mig själv innan " hoppar jag hinder nr 7 felfritt så tar jag inte 8:an "  Men såklart när jag hoppar 7:an felfritt så svänger jag på 8:an iaf.. Och självklart kommer vi nära på det och river :( haha  så typiskt.. men men, är super nöjd med honom iaf !! :))
hoppar nästa vecka oxå förmodligen ! ;D

Kommentar:
#1: Emelie

Ni är jättebra Allis! Så sjukt fina tillsammans. :)

2010-10-15 @ 23:08:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: