2010-10-17
20:18:36

Dressyr Clirre idag :D


LC:1 : gick ganska bra, 65, något :P
LB:1 (debut, haha): Gick faktist helt ok, jag kom ihåg pogrammet och allt :O
Men i galoppen fick hon typ damp och börja skaka på huvudet, och bröt av till trav, och sedan fatta fel galopp. så fick en 3:a på de XD Hahahah
men annars gick de ganske bra, fick 61.32 :D:D


Nöjd med ponnin idag :D

Har sjukt tråkigt, och de är 2 timmar kvar tills jag ska hoppa i säng :P de känns som om klockan är mycket mer än bara 20.10 :O
Nästa helg är de tävling, sedan ska hon stå en vecka, och sedan kanske jag åker till Kungsbacka v.46 som en avslutning på detta året :P, visst de kommer bli en del CR men Asså sista Riktiga tävling :D
Ganska många som ska till kungsbacka så de hade varit kul att åka dit :)))

På tors ska jag till sussis och se till så jag får nya tretorn, ni vet Traskiga.. -.- blir nog svarta igen.. eller? röda?
Får se... vill ha röda men jag och lisa vill se lika dana ut så ingen känner igen oss :P:P men jag få se hur de blir ;P
tar jag röda får jag dom med en gång,, men får jag svarta får jag vänta typ en månad.. :OOO

Aja. allt löser sig med livet XD??
Puss och kram

Ps. Drack glogg förut.... Muuummmiiz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: