2010-10-10
17:54:28

Dagen
Blev inte så mkt bloggande imed att jag var på filmkväll.
Men iaf, idag var vi på hästmässan i Borås, men hittade typ inget, bara ett par handskar.
Tobbe och hans fina häst Nicke var där (han från ponnyakuten) och hade en liten uppvisning:)) Sjukt imponerande med frihetsdressyr! Tror jag ska lära Tello lite(Y) hahah stegra och ropa så han kommer !
Vi stannade på MyOne på vägen hem imed att vi inte hittade nåt på mässan, men vi hittade inget på MyOne, så vi får leta vidare efter ridbyxor :) Emma åker till stallet idag. Hon skulle göra "sju lekar" ! (frihetsdressyr typ)
Men jag lägger nog upp en liten bildbomb ikväll :D
ha det gött !

Kommentar:
#1: Elsa Bergman

Jag såg dej där :D

2010-10-10 @ 18:16:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: