2010-10-03
16:47:45

Allis & Tello hoppar i Grevagården
Är jätte nöjd med honom. Fast än att han rev 3 räcken i LA:n.. Som ni kanske ser så är det rätt högt och jag är super glad att han ställer upp i alla lägen. Han kommer nära på 4:an och 2:an och 9:an. Men löser det endå. Fast än att det är breda oxrar. Kommer även nära på 8:an, ett räcke, vilket han river! :D ÄLSKAR MIN PRINS
HAHAHA. lyssna vad mkt jag smackar i 3 kombin.. xD

Kommentera gärna filmerna. Hur ni tyckte att rundorna såg ut!? (a)


Kommentar:
#1: Jennie

Fan vad grymma du och Tello är asså! ;'D Börjar ju nästan gråta när jag ser dessa filmer, du och Tello är verkligen Ett! :') Sjukt rörd av att Tello alltid ställer upp, även om han river så hoppar han ju ändå LA, det är amazing, du ska vara jävligt glad över att ha honom! :'D

2010-10-03 @ 19:02:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: