2010-11-03
15:45:31

Resultat Alingsås
Mareen:

LC - 4 fel - Fick med oss trean, kom alldeles för nära, men det gör absolut inget för resten av banan gick sjukt bra!

LB - 4 fel - Fick med oss A hindret i kombinationen. Har aldrig hoppat kombi på 1 meter med henne, så vi kom helt fel in. Men det gör inget för annars kändes det jätte bra ! Våran första LB lixom.
Tello:
LC - 8 fel - kändes jätte bra fram tills 7:an där det tog tvärstopp! Fast det var mitt del, så det skyller jag inget på honom. Sen fick vi med oss 8:an också för jag var nära på att glömma det, så kom lite nära..

LB - 0/4 fel - Tvekade på första men då röt jag till och skänklade på honom och jäklar va han hoppade :O haha Sen resten av banan gick jätte bra :)  Sen så fick vi med oss första i omhoppningen, men jag släppte på honom lite för mkt och glömde stödet. Men vi kom fyra iallafall (Y)
Vinnaren: 0 fel  tiden: 29.40
Jaaaaag: 4 fel  tiden: 29.14
Hade jag inte rivit så hade jag vunnit !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: