2010-11-23
22:04:45

Hejsan Hoppsan
Har inte haft id att blogga, inga idéer vad jag ska blogga om heller.. :/

men nu då,
Idag så är de typ snöstorm så alla skulle ju tydligen rida i manegen vi va 13 pers :O
Så då styrde Gisella upp allt och hade lektion :D
De va jätte bra, och de gick faktiskt helt okej, jag kände mig som när jag ridlektion för typ 100 årsedan. haha
Men de va jätte bra Tack Gisella <3
I slutet bytte jag och Disa häst så jag fick rida arraxi <3 Go och seg ponny den. gick ganska bra i slutet 


Gött börjar halv 10 imon :D med simmning :((


Imon ska jag testa att rida med Låg nos-grimma och rakt bett, och kolla hur hon är på de, då jag ska hopp-träna på söndag och vill ha henne pigg men jag ska kunna kontrollera henne och de kan vara svårt när hon är pigg för då blir hon så stark oxå, och bara drar.
men Sandra är ju BÄST så de brukar bli Super bra ändå :P

Och sen rider molly på torsdag,
Hon står på Fredag men åker upp och gosar <3
Bara trimma lite på Lördag 
och Träna för Sandra på söndag :D:D:D:D:D <333



Puss och hej på er <3

Blogg.se CPAR
såå

// Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: