2010-12-16
20:07:18

Önskelista till jul och scandii
Små inlägg nu då, men jag ska inte rida idag och imon, Schysta molly gör de :D
Idag är ju hennes dag och så ska familjen till Liseberg imon :D


Önskelista Julen -10
En blå munk-tröja som jag hitta som va asss snygg
En gosig mössa med vantar i samma mönster :D
PENGAR då så jag kan shoppa loss på scandii  :D




Scandii listan -11
Kanske en hjälm, om jag inte tar den jag har på G :P
JW byxor (Blåa och röda)
KL tröja eller jacka
KL strumpor

Och sen blir de säkert en massa mer,
Vill bara ha pengar nu, för förra julen fick jag 3000 och då köpte jag tretornen (som jag ångrar sååå mycket nu!)
och då hade jag bara 600 till scandi
Så Nu ska jag jävlar ha mycket pengar så jag kan köpa de jag vill ha.
Och så kan mamma nog oxå lägga till pengar denna gången, (lite andledningar som ni kommer få reda på för eller senare)



blev mer ann vad jag text än vad jag trodde:P

Kommentar:
#1: NellieB

sv. tack jennifer för tipset. Ja tkr d e sååå svårt me bett. Va som e bra å inte.

2010-12-17 @ 21:47:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: