2010-12-23
21:27:32

Julklappshoppning
-Va de idag.
De gick så jävla bra, Men hon stannade på sista hindret i omhoppningen, men jag skulle rida mellan 2 hinder och då tappa hon farten fast så hon kunde inte hoppa i de tempot! så de va mitt fel ;P
men WTF?, Jag kom 3 Ändå :D:D Hahahaha

När dom sa mitt namn. Jag bah: VAAA? blev typ as snopen XD
Sen va de julkapps Race!
Jag tjuvstarta som jag brukar gö, Men fick ett As fult spö. Men de va ganska bra, så kan ha de när jag rider ut ;P

Min Outfit idag va GLITTER XD
Hehhehe


Men hästen va Helt Awesome idag, så svängbar och Pigg. (Y) Tummen upp på de <3



Älskar dig kwanza, så mycket vi har lärt varandra, <3
så bäst är du<3
men de har dina dagar, men idag va de en TOPPEN dag <3 puss på dig BÄSTA PONNY <3<3<3<3<33



Kommentarer:

jättebra grattis<3<33!!;)));)

2010-12-23 @ 21:44:54
#2: NellieB

God Jul bby!! Ha d så kul idag!!

2010-12-24 @ 15:02:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: