2010-12-26
21:58:18

Hello, nu är jag seriös igen
Har Precis kommit hem från träningen,
De gick både bra och dåligt, men Jag är så jälva förkyld så jag slarva nog lite ibland.. Och sen har inte Kwanza varit utte i hagen på 2 dagar för att de har varit -15 och då får dom inte gå ut för vattnet i stallet fryser :O
Så hon va lite LOJ fast endå seg XD
MEN va fan de kan inte ALLTID gå bra? eller hur?

Nu ska jag kolla på tv, äta godis, knarka halstabletter och Knarka nässpray ♥

Ha de najs så får ni lite bilder på hoppträningen imon ;P

Och på torsdag ska jag och mamma typ till häst affärer och kolla om de finns Rea på Hjälmar någonstans :D


Kommentarer:
#1: Sofia

Behöver du ett par nya boots? Var med och tävla då i våran blogg!

2010-12-26 @ 22:17:05
#2: Linnéa

JENNIFER:D

jag ska nog dit ändåå! Molly hade fått biljetter i julklapp så jag hänkar nog hennne på lördaaan:D

2010-12-27 @ 11:03:14
#3: Anonym

hur länge ska du ha kvar kwanza?

vad ska du göra efter henne?

2010-12-27 @ 20:41:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: